Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Kategorie | A-RAL1 | ||
Čas startu | 11:25:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK NUU 02 | ||
Typ | Junior JK 05L | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 3179 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 7 / 1 / 0 | 600 |
Vzlet [S / Z / D] | 11:25:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 150 | 150 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 11:32:00 | 11:32:00 | ANO | ANO | GND - 3500 | 490 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 11:34:29 | 11:34:36 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 399 | 94 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 11:39:55 | 11:39:55 | ANO | ANO | GND - 3500 | 366 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 11:43:34 | 11:43:34 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 350 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 11:44:41 | 11:44:40 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 360 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 11:49:01 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 11:56:06 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 11:58:10 | 11:58:15 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 646 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 12:00:43 | 12:00:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 665 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 12:04:29 | 12:04:32 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 507 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 12:08:51 | 12:08:48 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 567 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 12:12:09 | 12:12:11 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 425 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 12:14:57 | 12:15:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 433 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 12:17:22 | 12:17:23 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 587 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 12:22:52 | 12:22:57 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 435 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 12:25:13 | 12:25:16 | ANO | ANO | GND - 3500 | 518 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 12:28:02 | 12:27:57 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 521 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 12:31:48 | 12:31:38 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 683 | 85 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 12:34:00 | 12:34:00 | ANO | ANO | GND - 3500 | 583 | 100 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |